گروه صنعتی یاس سپید بزرگترین مرکز تولید و پخش پلاسکو

انواع تی و کاربرد آن ها

انواع تی ها در بازار موجود است و هرکدام از آن ها با توجه به شکل خاص خود کاربردهای متفاوتی دارند.

تی نخی یا تی رشته ای

تی نخی، تی رشته ای یا تی مویی، به عنوان یکی از رایج ترین انواع تی و زمین شوی، مدل های متنوعی دارد. این تی در ساده ترین شکل خود از نخ های ضخیمی تشکیل شده که به انتهای یک میله ی فلزی (و یا سایر جنس ها) محکم شده اند. در میان انواع تی و زمین شوی، تی های رشته ای به دلیل قدرت جذب بالای خود برای تمیز کردن انواع سطوح گزینه بسیار مناسبی هستند و از پس گوشه و کنارهای خانه شما به خوبی برمی آیند.

از تی نظافت نخی می توان برای نظافت و تی کشیدن مکان هایی مانند کف مغازه، فروشگاه، سرویس بهداشتی عمومی و سایر مکان های عمومی استفاده نمود. نگهداری از این مدل تی و رشته های آن کمی مشکل است و ممکن است وقت شما را بگیرد. هرچند قیمت مناسب تی رشته ای نیز یکی دیگر از نقاط مثبت آن است.

کاربرد تی نخی

تی نخی ساده کاربردهای فراوان و قیمت نسبتا پایینی دارد. درست است که تی نخی ساده از جمله انواع تی نظافت ساختمان است؛ اما با توجه به نوع استفاده از آن، بهتر است در مکان های زیر از این نوع تی کشیدن استفاده کنید.

-حیاط

-پارکینگ

-مغازه

-فروشگاه

-مکان عمومی

-سرویس بهداشتی عمومی

تی کشیدن کفپوش سنگی یا سرامیکی و همچنین شستشوی شیشه های خانه با این نوع از انواع تی نظافت نمی تواند نتیجه مطلوبی داشته باشد.

تی حوله ای

یکی از انواع تی نظافت که طرفداران زیادی دارد، انواع تی حوله ای است. تی حوله ای خود مدل های مختلفی دارد که هر کدام از این مدل ها ویژگی های خاصی را به خود اختصاصداده اند.

تی حوله ای از بهترین انواع تی نظافت است که می تواند در قسمت های مختلف ساختمان به کار برده شود. این نوع تی به دلیل استفاده از یک حوله در سر نگهدارنده تی،امکان تمیزکاری بیشتری خواهد داشت.پرزهای موجود در تی حوله ای به گونه ای است که با کمترین فشار باعث پاک شدن لکه ها از روی سرامیک و سنگ و کفپوش های چوبی و پلاستیکی می شوند.

در واقع استفاده از تی حوله ای به گونه ای است که شما زحمت و زمان کمتری برای تمیزکاری ساختمان می کشید.اصولا تیم های نظافت که برای نظافتکاری ساختمان به واحد شما فرستاده می شوند، حتما یکی از انواع تی نظافت با سر حوله ای را به همراه دارند تا تمیزکاری خود را به نحو احسنت انجام دهند.

کاربردهای تی حوله ای

تی حوله ای کاربردهیا مختلفی دارد. این تی می تواند عملیات نظافت کف و دیوارها را بهبهترین شکل ممکن انجام دهد. بسیاری از افراد حتی برای شستن دیوارهایی که با رنگ روغن نقاشه شده اند، از این تی استفاده می کنند و هرچند تیم های حرفه ای دستگاه های مخصوص برای شستن دیوار دارند.

-تمیز کردن کف آشپزخانه

-تمیز کردن دیوارهای کاشی و سرامیکی

-تمیزکردن کف و دیوار حمام

-تمیزکردن انواع کفپوش

-تمیزکردن بدنه ماشین

و…

تی ماکارونی

طی ماکارونی مخصوص نظافت و شستشو یکی از جدیدترین و کارآمد ترین ابزار نظافت می باشد که می توانید با استفاده از آن انواع سطوح را گردگیری و شستشو دهید.این طی دارای سری حوله ای به صورت رشته ای ماکارونی مانند می باشد که دلیل نامگذاری ای تی به این نام نیز برگرفته از این شباهت می باشد.

سری مخصوص حوله ای این طی از جنس میکروفایبر بوده و قدرت جذب فوق العاده ای در جذب آب دارد و نهایت تمیزی و پاکیزگی را به شما به ارمغان می اورد.

این سری قابل تعویض بوده و در صورت استفاده طولانی مدت و خراب شدن سری می توانید براحتی آن را عوض کنیدهمچنین دسته فلزی آن نیز قابلیت جمع شدن و جداشدن نیز دارد و به شما این امکان را می دهد تا در مواقعی که به آن نیاز ندارید بتوانید آن را با کمترین اشغال فضا نگهداری کنید.

تی شیشه شوی

تی شیشه شوی یک ابزار تخصصی و حرفه ای نظافت شیشه است.کافیت شیشه را به وسیله مواد شوینده و آب شستشو دهید و سپس به وسیله تیغه مخصوص قبل از خشک شدن مجدد پاک کرد.

آلودگی و کثیف به راحتی به وسیله آب و مواد شوینده از سطح شیشه جدا می شود و در نهایت به وسیله تیغه مخصوص لاستیکی شیشه پاک کن خشک می شود.

یکی از مهمترین نکات در تیغه شیشه پاک کن جنس لاستیک ای ابزار است.در صورت بی کیفیت بودن لاستیک کار پاک کردن شیشه به خوبی انجام نمی شود و رد کثیفی روی شیشه می ماند.از این ابزار نظافت صنعتی می توان برای نظافت و پاک کردن انواع سطوح صاف و سیقلی عمودی ( به عنوان دیوار ) استفاده کرد.

از جمله این سطوح میتوان به پنجره و سطوح کامپوزیتی اشاره کرد.

شما میتوانید برای تهیه ی این محصولات با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *