گروه صنعتی یاس سپید بزرگترین مرکز تولید و پخش پلاسکو

تمیز کردن تی نخی

تی نخی

بهترین وسیله برای تمیز کردن آلودگیهای کف منزل، مخصوصا جاهایی که از سرامیک و کاشی پوشیده شده، تی نخی است. تی نخی شامل یکسری رشته های نخی اغلب پنبه ای است که بر روی یک محور پرس شده اند و این محور به یک دسته بلند متصل است. به تی نخی، تی مویی هم می‌گویند.

کار کردن با تی نخی راحت است و طراحی آن با بدن انسان به نوعی میتوان گفت که سازگار است.

انواع تی های نخی

در تصور اول به کلمه تی، یک نوع تی تنها در ذهن نقش میبندد اما تی ها از جنس های گوناگون با کارآیی های مختلفی وجود دارد که به شرح زیر میباشند:

– تی نخی مخصوص نظافت کف سالن

– تی های نخی مخصوص کارهای ساختمانی

– تی های نخی مخصوص شستشوی ماشین

– تی های نخی مخصوص خشک کردن سطوح

– تی های نخی مخصوص شستشوی شیشه و پنجره

بهترین شیوه شستشوی تی نخی

پس از اینکه کار پاک کردن سطوح گوناگون انجام شد، حالا نوبت به شستشوی تی نخی می رسد. شیوه های گوناگونی برای شستشوی تی نخی وجود دارد. ولی بهترین سیوه ما اینست که، یک ظرف آب گرم پر کرده و مقداری وایتکس یا شوینده ای که علاوه بر خاصیت ضد عفونی کردن، خاصیت سفید کنندگی داشته باشد برای مدت یکساعت قرار میدهیم.

آنگاه تی را از درون محلول بیرون می آوریم چنانچه از تی های جدید امروزی بود که به آسانی با چند بار فشار دادن پدال روی سطل آب تی گرفته میشود. در غیر اینصورت چندین بار تی را با آب شستشو داده تا لابه لای نخها به طور کامل تمیز شود. آنگاه در هوای آزاد جلوی نور خورشید می گذاریم تا کاملا خشک شده و برای استفاده بعدی آماده باشد.

‫2 نظر

  • Azgar گفت:

    کاربردی بود ممنون از سایت خوبتون

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *